lördag, juni 06, 2009

Tråkvaldan

Det är fredagkväll och jag sitter i gungstolen och trycker chips. Jag är fruktansvärt tråkig nuförtiden. Det är fest på spanska ambassaden men jag har absolut ingen lust att gå dit och lära känna en massa nya spelfjantar. Åker till New York nästa helg och sedan hem till Stockholm så jag ser inte vitsen med att genomföra en sådan ansträngning. Borde döpa om mig till Tråkvaldan.

Annars har jag ägnat större delen av dagen till att avnjuta tennis. Jag trodde inte att Söderling skulle klara det. Jag är absolut ingen tennisexpert men visst såg det krisigt ut i fjärde set? Och imorgon är det ju VM-kval och vi hoppas att någon liten pirat streamar sändningen så att vi också kan titta. Underbar sporthelg som absolut inte hjälper mot jobbabstinensen.

Inga kommentarer: