lördag, januari 30, 2010

Det går utför...

Imorrn går det utför. Det ska åkas skidor nånstans i Dalarna vilket betyder att jag måste gå upp om fyra timmar för att hinna med bussen. Herregud! Gör jag verkligen detta frivilligt. Förhoppningsvis kan vi sova gott på bussen. Det lär behövas.

Dagens sockerproblematik:
1. Vad gör man när man inte kan ha varm Oboy i termosen? Jo man testar osötad blåbärssoppa. Kanske smakar det skit? Kanske smakar det gott? Återkommer med recension imorrn.
2. Vad gör man när det är efterrätt till fredagslunchen? Man konstaterar att kladdkaka har jag ätit mer än tillräckligt de senaste åren och att jag nog överlever utan ytterligare en portion. (Ja! Jag är mycket stolt över mig själv.)

1 kommentar:

Marie sa...

Duktig du är! Men visst blir man lite stolt över sig själv när man klarar det??