tisdag, januari 12, 2010

Note to self

Igår klantade jag mig rejält. Jag kom hem sent från jobbet (som vanligt) och var full av energi av nån outgrundlig anledning och började vika tvätt och koka potatis till matlådan. För att sedan lugna ner mig så att jag skulle kunna somna la jag mig i soffan och läste lite. Är i mitten av den tredje Milleniumboken och efter ett tag kollade jag på klockan - 02.27!!!
Imorse ringde klockan 8.00 och det var dags att gå till jobbet. Har varit extremt trött hela dagen och trögtänkt. Gjorde det jag skulle och gick hem och parkerade mig i soffan. Kalle hämtade gudomlig thaimat och sedan tog jag en ofrivillig tupplur. Jag orkade inte gå ner i gymmet för att träna som planen var och choklad har jag ätit.
Så note to self:
Slarva inte med sömnen! Då skiter sig alla planer på att leva sunt och att göra ett bra jobb.

Inga kommentarer: