söndag, januari 17, 2010

Skidor o semlor

Det här var helgen då vi skulle börja packa inför flytten. Meeen, lite annat kom emellan...

Som att åka skidor i Hammarbybacken m brorsan, hans kompis och Karin.
Coolt att kunna åka tunnelbana och tvärbana till skidbacken. Stockholm är underbart!
Med skidor på fötterna blir man såhär glad...


Idag har vi haft visning på nuvarande lägenhet och man kan ju tycka att det borde få oss att sätta fart med packandet. Men icke. Hursomhelst brukar man ju hinna med det även om det alltid blir lite stressigt. Istället bakade vi egna semlor. Mycket gott och mycket roligare än att lägga saker i kartonger.


Imorgon är det dags för jobb igen och jag är inte ett dugg peppad. Jag ska redigera för Hockeykväll i ett block som jag inte brukar sitta i så det blir nog spännande bara jag orkar röva mig upp ur sängen.

3 kommentarer:

Marie sa...

Vad fin och glad du ser ut! Men nästa gång för du komma in och hälsa på. Vi bor precis där du gick av tvärbanan!

oldmarie sa...

gud va gott det lät med malaysia, är också sugen på sola,slappa dvs semester, men vi har ju så mycket annat planerat detta året. Det får bli en resa nsäta vinter eller till vintern. Får väl kalla mig för oldmarie så vi slipper fler missförstånd ang mitt icke havandeskap..

Torvaldan sa...

oldmarie: Ja, det kanske är säkrast ;)

Marie: Tack! Kommer gärna o hälsar på.