onsdag, januari 27, 2010

fröken hemlig agent

Jag fick just ett intressant telefonsamtal. Jag har fått ett uppdrag som jag inte får berätta för någon. Ni alla vet ju hur bra jag är på hemligheter... Kommer gå finemang det här!

En bild på sinnesförvirringen ska jag försöka fixa. Har inte lyckats fånga den på bild än. Ikväll kanske...

Och så råder ett allmänt undantagstillstånd här hemma gällande socker och chips. Sockret är inga problem (än så länge) men chipsen... där har vi min akilleshäl. Kalle och jag har detta som ett projekt under en månad med start i måndags och förhoppningen är att slippa sötsuget (och chipssuget) framöver. En liten inspirationskälla som även hälsar att man mår bättre och att mat smakar mycket bättre är Monster-Marie. Skulle man freaka ut och äta nått sött får man böta 100:- Vem är rikast när månaden är över? Kalle eller jag?

Inga kommentarer: