fredag, januari 15, 2010

Malaysia i maj

Jojo, då var jag igång med resandet igen. Höll mitt löfte till mig själv att stanna hemma i alla fall 6 månader (okej, jag tummade några dagar) men nu är det igång igen och det känns underbart. Karin och jag har precis bokat en nästan tre veckor lång semester i Malaysia. Det är fjärde året i rad som vi åker ihop utan karlarna och även denna gång blir det till ett muslimskt land. Har vi en Hang-up måntro? Om någon känner sig sugen på detta resmål kan jag upplysa om att Qatar Airways har riktigt bra pris. Endast 4009:- tor Stockholm - Kuala Lumpur.


I maj är det vi som sitter som brudarna på bilden (hoppas jag).

6 kommentarer:

Oscar sa...

Ny TV, Torvaldsson... ny TV!
Du kan inte hålla på så här om du vill se HD till sommaren!

Torvaldan sa...

Det kanske jag inte vill...

Marie sa...

Åhh mysigt. Får jag hänga på med en någraveckorgammal bäbis? :)

Torvaldan sa...

Absolut! Bara att hänga på :)

Oscar sa...

Det är väl klart att du vill..!

oldmarie sa...

jag vet iaf en liten apa som vill ha HD..