söndag, januari 24, 2010

Fy satan vad ont i fötterna jag har!

Ifall nån undrar alltså...
Har varit på SVT-fest ikväll. Kön till baren var oändligt lång så då finns inte så mycket annat att göra än att dansa fötterna ur led. Måste säga att jag antagligen har världens bästa kollegor (2000 st) som bidrog med riktigt bra stämning. Så här kul har jag inte haft på länge.
Inte gjorde det nått heller att min nya hårfärg verkar falla folk på läppen. Får överväga om detta tillstånd av sinnesförvirring är här för att stanna.
Sen var jag oekonomisk och tog en taxi hem. Underbart och jag njöt hela långa vägen till världens ände. Och inte blev det sämre när jag kom hem och upptäckte ett paket Billy's Pan Pizza i frysen. Ingen helkväll utan lite fyllemat.
Tack och gonatt!

1 kommentar:

oldmarie sa...

låter som en toppen kväll, kan man möjligtvis få en bild på denna sinnesförvirring?