onsdag, december 31, 2008

Gott Nytt År!!!

Inte kunde jag tro att jag skulle vara med om så mycket spännande på bara ett år. Om någon sagt till mig förra nyårsafton att jag skulle fira detta nyåret i Montreal hade jag nog idiotförklarat honom eller henne.

Så vad har jag haft för mig egentligen?

-Har gått på kinesiska muren
-Sett förbjudna staden i Peking
-Varit på invigningen av Paralympics
-Jobbat som en gnu i två veckor under Paralympics. Lärde mig massor!
-Blivit ett kvarts sekel gammal
-Badat i Stilla Havet
-Njutit av den underbara utsikten av Hong Kong vid Victoria Peak
-Haft långdistansförhållande under 81 dagar
-Börjat sändningsproducera Sportnytt
-Fått min första foto/redigeringscred
-Haft min första betalda semester
-Sovit i tält i Sahara öknen
-Ridit dromedar
-Gått vilse i Marrakech tillsammans med Karin
-Surfat i Atlanten (försökte iaf)
-Åkt pensionärskryssning till Riga tillsammans med en nygammal vän
-Sett hela Sex and the City-boxen och avslutat med filmen och en cosmo
-Flugit över Atlanten
-Sett Manhattan på håll
-Bott i en kanadensisk håla/skidort
-Firat jul utan min familj för första gången
-Lärt mig sticka på en quick knit
-Skottat alldeles för mycket snö
-Ätit alldeles för mycket godis

Vilket år det har varit! Ett mycket bra sådant!
Nu har jag säkert glömt en massa, påminn mig gärna.

Hoppas alla har en kul kväll!

3 kommentarer:

LISBETH sa...

Har du glömt hålligånget i Vikarbyn?

Torvaldan sa...

Jag visste att det var nått viktigt jag glömt! :)

Karin sa...

Å maraton-rejset av Sex and the city boxen?? Hehe...